Måndag

Måndag, ny vecka återigen. Tycker hela Februari har sprungit iväg. Snart är det mars och snart kommer våren! Såg just att jag hade besöksrekord idag. Skulle vara kul att veta vilka det är som läser :)

Vaknar alltid på fel sida på morgonen, började med att svärfar ringde från Thailand kl 9 imorse, dom hade kring +38 så man blev ju inte alls avundsjuk. nejnej.. Nåväl, somnade om till 10-10.30 då det ringde på dörren. Har tidigare ringt till Fab och klagat över våran spis som värmer helt ojämnt så idag kom dom. Killen konstaterade att våran spis var över 20 år gammal så det är nog på tiden att få en ny. Han skulle hur som helst höra av sig om någon dag då dom vet om det finns någon ny till oss :)
Kände att det inte var någon vidare idé att somna om så klev upp och spelade lite guitar hero med Robert. For sedan till banken och satte in pengarna som vi fick när vi sålde saaben på vårt gemensamma sparkonto.
Sara ringde sedan när hon hade slutat så vi for ner till stallet. Skulle egentligen rida med Jessica och Cissi också men dom kom först när vi var påväg ut med hästarna. Blev en långtur idag, var säkert ute över 2.5 timmar. Red till poikkijärvi och kollade till stugan bland annat. Kul var det att Lotta och Gustur också följde med, men tror inte att dom var beredd på att vara ute så länge ;) Tycker att det är lika bra att passa på medans det är mildt. Lýsingur fick nya skor idag så Seifur fick följa med istället. Han jobbade på otroligt bra trots att han har stått ganska mycket.

Kom hem typ kl 19 så då for jag och Robert direkt till Annis och käkade lite mat. Är lite tomt här i frysen så vi ska åka och handla imorgon är det tänkt.

Känner redan nu att en otrolig träningsvärk är på gång. Är en helt annan ridning som gäller när man rider Seifur, måste arbeta själv mycket ner när han är så stel. Tur att jag ska rida min älskade Lýsingur igen imorgon ;)

Ska slänga mig i soffan nu och bara glo tv hela kvällen, mer än så blir det inte.

Hoppas ni har haft en lika bra start på veckan som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0